1/11/10

Τα αγαπημένα μας ζώα!

Κάθε παιδί έκανε μία εργασία για το αγαπημένο του ζώο! Θαυμάστε μερικές από αυτές:
"Το αγαπημένο μου ζώο είναι η γάτα!"  Γιωργία


"Το αγαπημένο μου ζώο είναι το καναρίνι!" Ειρήνη

"Το αγαπημένο μου ζώο είναι το κουνέλι!" Νίκος
"Το αγαπημένο μου ζώο είναι το δελφίνι!" Αλέξανδρος
"Το αγαπημένο μου ζώο είναι το άλογο!" Φιλιώ
"Τα αγαπημένα μου ζώα είναι το λιοντάρι και η λεοπάρδαλη!" Δημήτρης
"Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο σκύλος!" Σταυρούλα
"Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο σκύλος!" Σταύρος
"Το αγαπημένο μου ζώο είναι η λεοπάρδαλη!" Θεόδωρος
"Τα αγαπημένο μου ζώα είναι η τίγρης και η πολική αρκούδα!" Λίνα
"Το αγαπημένο μου ζώο είναι το άλογο!" Χάρης
"Τα αγαπημένα μου ζώα είναι ο γορίλας, ο ελέφαντας και το σκαθάρι-ρινόκερος!" Στέλιος
"Το αγαπημένο μου ζώο είναι το δελφίνι!" Ειρήνη
"Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο γατόπαρδος!" Νεκταρία
"Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο σκύλος!" Ζαχαρίας
"Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο σκύλος!" Δημήτρης
"Τα αγαπημένα μου ζώα είναι η φώκια και ο θαλάσσιος ελέφαντας!" Σίμος


 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου